1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
|
მოსწავლე აანალიზებს ,ხსნის და იკვლევს ადამიანის გარემოზე
ზემოქმედების შედეგად გამოწვეული შედეგების დადებით და უარყოფით მხარეებს.
|
მოსწავლე ხსნის ადამიანის გარემოზე ზემოქმედების შედეგად
გამოწვეული შედეგების დადებით და უარყოფით მხარეებს, მაგრამ ვერ ანალიზებს გამომწვევ
მიზეზებს და ვერ აკეთებს დასკვნებს.
|
მოსწავლე აანალიზებს ადამიანის გარემოზე ზემოქმედების
შედეგად გამოწვეულ მიზეზებს და ცდილოს გააკეთოს კვლევები.
|
მოსწავლე აანალიზებს ადამიანის გარემოზე ზემოქმედების
შედეგად გამოწვეულ მიზეზებს და ნაწილობრივ აკეთებს კვლევებს.
|
მოსწავლე აანალიზებს ,ხსნის და იკვლევს ადამიანის გარემოზე
ზემოქმედების შედეგად გამოწვეული შედეგების დადებით და უარყოფით მხარეებს.
|
მოსწავლე განსაზღვრავს ტექსტების ტიპოლოგიას, გაამთლიანებს
ერთი თემის ირგვლივ.
|
მოსწავლე ცდილობს განსაზღვროს ტექსტების ტიპოლოგია,
მაგრამ ვერ ამთლიანებს ერთი თემის ირგვლივ.
|
მოსწავლე განსაზღვრავს ტექსტების ტიპოლოგიას, მაგრამ
ვერ ამთლიანებს ერთი თემის ირგვლივ.
|
მოსწავლე განსაზღვრავს ტექსტების ტიპოლოგიას, ნაწილობრივ
ამთლიანებს ერთი თემის ირგვლივ.
|
მოსწავლე განსაზღვრავს ტექსტების ტიპოლოგიას, ამთლიანებს
ერთი თემის ირგვლივ.
|
მოსწავლე აჯამებს და ადარებს არსებული და მოპოვებული
ინფორმაციით მიღებულ ცოდნას
|
მოსწავლე ცდილობს
შეაჯამოს მიღებული ინფორმაცია.
|
მოსწავლე ადარებს არსებულ და მიღებულ ინფორმაციას და
ცდილობს შეაჯამოს.
|
მოსწავლე ადარებს არსებულ და მიღებულ ინფორმაციას და
ნაწილობრივ აჯამებს.
|
მოსწავლე აჯამებს და ადარებს არსებული და მოპოვებული
ინფორმაციით მიღებულ ცოდნას
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment