შეფასების სქემა

[A1] 

1-3
4-5
6-7
8-10
მოსწავლე აანალიზებს ,ხსნის და იკვლევს ადამიანის გარემოზე ზემოქმედების შედეგად გამოწვეული შედეგების დადებით და უარყოფით მხარეებს.
მოსწავლე ხსნის ადამიანის გარემოზე ზემოქმედების შედეგად გამოწვეული შედეგების დადებით და უარყოფით მხარეებს, მაგრამ ვერ ანალიზებს გამომწვევ მიზეზებს და ვერ აკეთებს დასკვნებს.
მოსწავლე აანალიზებს ადამიანის გარემოზე ზემოქმედების შედეგად გამოწვეულ მიზეზებს და ცდილოს გააკეთოს კვლევები.
მოსწავლე აანალიზებს ადამიანის გარემოზე ზემოქმედების შედეგად გამოწვეულ მიზეზებს და ნაწილობრივ აკეთებს კვლევებს.
მოსწავლე აანალიზებს ,ხსნის და იკვლევს ადამიანის გარემოზე ზემოქმედების შედეგად გამოწვეული შედეგების დადებით და უარყოფით მხარეებს.
მოსწავლე განსაზღვრავს ტექსტების ტიპოლოგიას, გაამთლიანებს ერთი თემის ირგვლივ.
მოსწავლე ცდილობს განსაზღვროს ტექსტების ტიპოლოგია, მაგრამ ვერ ამთლიანებს ერთი თემის ირგვლივ.
მოსწავლე განსაზღვრავს ტექსტების ტიპოლოგიას, მაგრამ ვერ ამთლიანებს ერთი თემის ირგვლივ.
მოსწავლე განსაზღვრავს ტექსტების ტიპოლოგიას, ნაწილობრივ ამთლიანებს ერთი თემის ირგვლივ.
მოსწავლე განსაზღვრავს ტექსტების ტიპოლოგიას, ამთლიანებს ერთი თემის ირგვლივ.
მოსწავლე აჯამებს და ადარებს არსებული და მოპოვებული ინფორმაციით მიღებულ ცოდნას
მოსწავლე ცდილობს  შეაჯამოს მიღებული ინფორმაცია.
მოსწავლე ადარებს არსებულ და მიღებულ ინფორმაციას და ცდილობს შეაჯამოს.
მოსწავლე ადარებს არსებულ და მიღებულ ინფორმაციას და ნაწილობრივ აჯამებს.
მოსწავლე აჯამებს და ადარებს არსებული და მოპოვებული ინფორმაციით მიღებულ ცოდნას







 [A1]

No comments:

Post a Comment